Staré fotografie

iobagion
Veterán
Veterán
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 28 Apr 2013, 03:50

Pri "hrabaní sa" v rôznych dokumentoch našla som staré svadobné fotografie a tak sa chcem pochváliť, má niekto staršie ? Prvá fotografia (asi z roku cca 1910 - 1914) je rodina mojej babičky Márie z otcovej strany (stoji v prostriedku), vraj pochádzala z rodiny bohatého mlynára od Nových Zámkov a vydávala sa v roku 1915. Ďalšia svadobná, na ktorej sedí vedľa nevesty vľavo babička Mária a vedľa nej dedko Andrej. Predpokladám, že je to sobáš sestry mojej babičky, je to len odhad (podobajú sa), a sedí na strane nevesty. Ešte stále nevieme ako stáli na svadobných fotkách príbuzný. Tretia fotografia je tiež svadobná a je mojej babičky z maminej strany, vydávala sa v roku 1930 v Dargove, len neviem čo znamenajú tie prekrížené biele plachty na oblečení mužov, vie to niekto?
Dúfam, že "duros"nebude zase frflať na touto témou.

iobagion :lol:
Prílohy
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg (509.4 KiB) 2802 zobrazení
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg (386.39 KiB) 2834 zobrazení
IMG.jpg
IMG.jpg (454.7 KiB) 2834 zobrazení
Naposledy upravil/-a duros v 25 Jún 2014, 08:51, upravené celkom 1 krát.
Dôvod: Upravene prilohy
Používateľov profilový obrázok
duros
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 4957
Dátum registrácie: 11 Sep 2012, 14:52
Predkovia z oblasti: Snopek, Varényi - farnosti Malá Hradná, Dubodiel, Bánovce nad Bebravou, Trenčín, Trenčianska Turná, Dubnica, Jacovce
Kontaktovať používateľa:

iobagion napísal:...
Dúfam, že "duros"nebude zase frflať na touto témou.

iobagion :lol:
Zda sa, ze som za frflosa :-) Ale ja frflem len ak:
1) sa miesaju hrusky s jablkami (teda sme mimo temu)
2) sa niekto nevie spravat
3) si niekto mysli, ze ma patent na rozum :-)
iobagion
Veterán
Veterán
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 28 Apr 2013, 03:50