pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage vyriešené

masu
Odborník
Odborník
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 31 Mar 2013, 16:25
Predkovia z oblasti: Jaslovský, Fridrich, Záhorie, Svätý Jur, Kaufmann, Payer, Šuša

pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage vyriešené

Príspevok od užívateľa masu » 31 Dec 2017, 17:36

Všetkých zdravým a zároveň prosím o pomoc.

Začalo mi vyhadzovať, že mám viac ako 250 ľudí a mám si dať verziu premium. Vybrala som si platbu bankovým prevodom. V dolnej polovici píšu, že čiastku mám preniesť pomocou shared, lenže nikde nebolo žiadne shared a neviem, čo tým myslia. Moja logika mi hovorí, že ak to zaplatím na účet IBAn, dám sumu a ako VS dám to číslo "s odkazom". Lenže sa bojím, že platba nebude pripísaná, ako píšu pri tom shared. Ako to mám chápať?
Scan0088.jpg
P. Duros, prepáčte, ak som dala tento príspevok do nesprávnej témy.
Naposledy upravil/-a masu v 01 Jan 2018, 11:21, upravené celkom 1 krát.



jurajpolak
Veterán
Veterán
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 20 Júl 2016, 12:24
Predkovia z oblasti: Marianka, Stupava, Mást, Borinka a ďalšie obce Záhoria, Záhorská Bystrica
Bydlisko: Marianka

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage

Príspevok od užívateľa jurajpolak » 31 Dec 2017, 18:02

zdravím,
myslím, že stačí, že si vyberiete platbu typu SEPA v internetbankingu. Je to štandardná platba v EUR v rámci EU, kde sú poplatky minimálne, prípadne žiadne.
Shared značí, že poplatky svoje platíte vy a poplatky príjemcu si platí on.
Pri SEPA platbe sa tieto poplatky ani nevypisujú, prípadne sú napísané ako SHARED predvolene.
Im ide len o to, aby ste nezadali platbu tak, že celé poplatky zaplatí príjemca. Ak to nie je z EU ale napr. nejakej inej krajiny, tak tie sumy poplatkov môžu byť podstatné vyššie a tomu sa chcú oni vyhnúť.

S pozdravom
Juraj

Ešte doplním:
VS sa pri takej platbe tuším nevypisuje, vypíšte to tam do kolónky: Údaje pre príjemcu, alebo niečo podobné tam bude. VS by vám ani u nás hentak nešiel vypísať, lebo tam pomlčky nemôžu byť, len čísla.

Užívateľov profilový obrázok
duros
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2987
Dátum registrácie: 11 Sep 2012, 14:52
Predkovia z oblasti: Snopek, Varényi - farnosti Malá Hradná, Dubodiel, Bánovce nad Bebravou, Trenčín, Trenčianska Turná, Dubnica, Jacovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage

Príspevok od užívateľa duros » 31 Dec 2017, 21:13

Ja by som neplatil nič. Na ďalšie vetvy by som založil ďalší účet.

masu
Odborník
Odborník
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 31 Mar 2013, 16:25
Predkovia z oblasti: Jaslovský, Fridrich, Záhorie, Svätý Jur, Kaufmann, Payer, Šuša

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage

Príspevok od užívateľa masu » 01 Jan 2018, 11:21

P. Polák ďakujem. Ja som si myslela, že to shared znamená, že mi sumu skopíruje a prenesie.

P. Duros, keby som bola technicky zdatná, tak to tak urobím, ale sám viete za tie roky, že som technický antitalent. :D Nechcem riskovať, že niečo stratím. Toľké roky práce.

Užívateľov profilový obrázok
duros
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2987
Dátum registrácie: 11 Sep 2012, 14:52
Predkovia z oblasti: Snopek, Varényi - farnosti Malá Hradná, Dubodiel, Bánovce nad Bebravou, Trenčín, Trenčianska Turná, Dubnica, Jacovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage

Príspevok od užívateľa duros » 01 Jan 2018, 16:04

masu napísal:
01 Jan 2018, 11:21
....
P. Duros, keby som bola technicky zdatná, tak to tak urobím, ale sám viete za tie roky, že som technický antitalent. :D Nechcem riskovať, že niečo stratím. Toľké roky práce.
Da sa aj pod jednym emailovym uctom vytvorit viac stranok a na tie nahrat tie jednotlive casti:
https://genealogie-sw.blogspot.sk/2017/ ... itage.html
https://genealogie-sw.blogspot.sk/2017/ ... age-2.html

Ak ste na FB, v skupine Genealogie CZ+SK v tomto prispevku https://www.facebook.com/groups/1121814 ... 409952203/ precitate mnoho odporucani k tomuto.

iobagion
Veterán
Veterán
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 28 Apr 2013, 03:50

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage vyriešené

Príspevok od užívateľa iobagion » 02 Jan 2018, 15:07

Upozorňujem na možnosť platby bankomatovou kartou, len ju označíte ako kreditnú kartu, potom stačí do kolonky číslo účtu napísať číslo karty, potom do ďalšej kolonky uviesť typ karty napr. VISA, potom si nastavíte do kedy máte platnú kartu, do ďalšej kolonky uvediete trojmiestny kód z opačnej strany karty, odsúhlasíte, následne sa vám zobrazí aby ste zadali kód, ktorý vám obratom zatelefonujú. Kód sa skladá z troch čísiel, uvádzajú číslo po čísle anglicky 3x. keď kód napíšete a odsúhlasíte máte obratom v maili potvrdenie úhrady.

iobagion

Užívateľov profilový obrázok
duros
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 2987
Dátum registrácie: 11 Sep 2012, 14:52
Predkovia z oblasti: Snopek, Varényi - farnosti Malá Hradná, Dubodiel, Bánovce nad Bebravou, Trenčín, Trenčianska Turná, Dubnica, Jacovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage vyriešené

Príspevok od užívateľa duros » 02 Jan 2018, 15:22

Prave pisal pan Lastovicza (tusim aj tu je zaregistrovany) na FB v skupine Genealogie CZ+SK, ze synchronizoval niekolko stoviek osob z FamilyTreeBuilderu s uctom na MH a v pohode mu to zobralo. Je jasne, ze mu bude vykrikovat, ze ma nad limit, ale ma to tam a nikto to nevymaze. Jediny problem je, ze nebude moct pridavat dalsie osoby na MH v tom svojom ucte. To sa da zase obist tak, ze skor, ako zacne synchronizaciu s webom, nahodi do FTB zopar prazdnych (fiktivnych) osob a tie bude moct nahradzat realnymi a priradovat tam, kam treba.

Doplnenie: neviem, ci nahodou po zadani kompletnych udajov z bankovej karty tak, ako bolo uvedene vyssie, nebudu strhavat kazdy rok a budu si pytat vzdy viac a viac, ako maju skusenosti ini uzivatelia. Aj preto by som sa tomu snazil vyhnut.

iobagion
Veterán
Veterán
Príspevky: 334
Dátum registrácie: 28 Apr 2013, 03:50

Re: pomoc pri platbe rozšírenej verzii My heritage vyriešené

Príspevok od užívateľa iobagion » 02 Jan 2018, 23:46

Rodokmeň som začala robiť v roku 2012 cez My Heritage Family Tree zopár rokov už mám PremiumPlus, mám tam 7010 osôb. Základný poplatok platím cez internetbanking raz za 2 roky, vyjde to lacnejšie. Za "Zhody" sa kedysi tiež dalo platiť za 2 roky čo bolo lacnejšie, teraz už to ponúkajú ale len na rok, využila som 40% zľavu, ktorá platila len 7 dní, potom by som už zaplatila celú sumu. Poplatky za stránku a za "zhody" sú každý rok vyššie, takže neviem posúdiť, či to čo uvádzate je pravda.

iobagion

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní