Foto Krutošík Imrich alebo Jozef

Akékoľvek iné otázky, v ktorých potrebujete poradiť (nie priezviská, matriky, archívy, čítanie materiálov a pod. - na to sú zvlášť subfóra!).
kabi
Iniciatívny člen
Iniciatívny člen
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 25 Máj 2022, 09:43
Predkovia z oblasti: Bíro (južné Sl., BA), Maršán (Bytča), Petrašovič (okr. Trnava), Čéč (okr. Trnava), Pribila/Přibyla (Kysuce, Frenštát pod Radh., Viedeň), Zvonár,

Zdravím,
neviem, či je to tá správna rubrika, ale mám otázku/ prosbu na "diskusiu"...
V rodine máme predkov Krutošíkovcov z Rovného. Sestra môjho pradedka sa za jedného vydala (Ondreja Krutošíka Zimulíka). Na My Heritage som našla fotografiu Imricha Krutošíka (*1873 - 1956) - viď príloha. Keď som trochu pátrala po histórii drotárstva na Slovensku, tak sa mi dostala do ruky kniha Vladimára Ferka - Svetom moje, svetom (rok vydania 1978) a tu som vo foto pílohe naďabila na presne tú istú fotku ako na NH ale s označením Jozef Krutošík - Zimulík. Tak som sa chcela spýtať, či tu niekto nemá v rodine Krutočíkovcov a či by mi nevedel povedať o ktorého Krutošíka na tej fotke presne ide. Snažila som sa kontaktovať ľudí cez MH s touto fotkou ale bez úspechu. :-( Kľudne môže byť chyba v knihe, ale rada by som to vedela, ktorý je ten "správny". Novšie vydania knihy nemá, tak neviem povedať ako je to v nich....
Ak by sa k tomu vedel niekto vyjadriť budem rada... Ak je to nesprávna rubrika, tak sa vopred ospravedlňujem.
Pekný večer.
Katarína
MartinaS
Veľmi aktívny člen
Veľmi aktívny člen
Príspevky: 236
Dátum registrácie: 21 Jún 2019, 12:24
Predkovia z oblasti: Pezinok, Raca, Oslany, Vylok

Len ako prispevok do diskusie: ja by som sa na doveryhodnost fotky uverejnenej na MH nespoliehala. Problem je ze ludia si to casto kopiruju a bez overenia, a tak sa ani neda dohladat, kto bol ten prvy co urobil chybu....
kabi
Iniciatívny člen
Iniciatívny člen
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 25 Máj 2022, 09:43