Strata Rodokmeňa
Napísané: 05 Jún 2019, 12:08
Vážení priatelia.
Stala sa mi nenapraviteľná škoda. Môj počítač tesne po skončení predplatného MyHeritage Premium skolaboval, vrátane údajov Family Tree Bulder. Plakať mi nepomôže. Moja chyba, uložené, dlhoročne prácne zozbierané údaje sú preč, nemal so zálohované nič na externých diskoch, len v tomto počítači. Veľa rokov som pracoval s Family Tree Bulder a neskôr som prešiel na Premium a platil som si ho až do marca tohto roku, keď som si povedal, že už si udržiavanie Premium nebudem platiť a končím. Potom prišiel úder bez varovania a stratil som o dlhoročnú prácu. Viem, že tieto údaje má správca My Heritage zálohované ale keďže si už jeho služby neplatím, nemôžem si ich obnoviť do neplatenej verzie Family Tree Bulder. ( mal som v rodokmeni 670 osôb).
Teraz to hlavné, chcem sa kontaktovať so správcom ale na niekoľko mojich mailov na tri ich adresy mi bolo odpovedané, že správa nemohla byť doručená. Obraciam sa na vás či mi viete poradiť, na akú mailovú adresu ich mám kontaktovať. Chcem ich požiadať, či by mi jednorazove neobnovili údaje do Family Tree Bulder nezištne (stiahol som si ju a zaregistroval ), alebo či to neurobia za nejakú úplatu. Budem vďačný za každú radu. Obnoviť údaje v počítači sa nepodarilo ani firme ktorá takéto služby robí. Všetkým ktorí pomôžu vopred ďakujem.
Stala sa mi nenapraviteľná škoda. Môj počítač tesne po skončení predplatného MyHeritage Premium skolaboval, vrátane údajov Family Tree Bulder. Plakať mi nepomôže. Moja chyba, uložené, dlhoročne prácne zozbierané údaje sú preč, nemal so zálohované nič na externých diskoch, len v tomto počítači. Veľa rokov som pracoval s Family Tree Bulder a neskôr som prešiel na Premium a platil som si ho až do marca tohto roku, keď som si povedal, že už si udržiavanie Premium nebudem platiť a končím. Potom prišiel úder bez varovania a stratil som o dlhoročnú prácu. Viem, že tieto údaje má správca My Heritage zálohované ale keďže si už jeho služby neplatím, nemôžem si ich obnoviť do neplatenej verzie Family Tree Bulder. ( mal som v rodokmeni 670 osôb).
Teraz to hlavné, chcem sa kontaktovať so správcom ale na niekoľko mojich mailov na tri ich adresy mi bolo odpovedané, že správa nemohla byť doručená. Obraciam sa na vás či mi viete poradiť, na akú mailovú adresu ich mám kontaktovať. Chcem ich požiadať, či by mi jednorazove neobnovili údaje do Family Tree Bulder nezištne (stiahol som si ju a zaregistroval ), alebo či to neurobia za nejakú úplatu. Budem vďačný za každú radu. Obnoviť údaje v počítači sa nepodarilo ani firme ktorá takéto služby robí. Všetkým ktorí pomôžu vopred ďakujem.