Strana 1 z 1

Strata Rodokmeňa

Napísané: 05 Jún 2019, 12:08
od používateľa Dreisig
Vážení priatelia.

Stala sa mi nenapraviteľná škoda. Môj počítač tesne po skončení predplatného MyHeritage Premium skolaboval, vrátane údajov Family Tree Bulder. Plakať mi nepomôže. Moja chyba, uložené, dlhoročne prácne zozbierané údaje sú preč, nemal so zálohované nič na externých diskoch, len v tomto počítači. Veľa rokov som pracoval s Family Tree Bulder a neskôr som prešiel na Premium a platil som si ho až do marca tohto roku, keď som si povedal, že už si udržiavanie Premium nebudem platiť a končím. Potom prišiel úder bez varovania a stratil som o dlhoročnú prácu. Viem, že tieto údaje má správca My Heritage zálohované ale keďže si už jeho služby neplatím, nemôžem si ich obnoviť do neplatenej verzie Family Tree Bulder. ( mal som v rodokmeni 670 osôb).
Teraz to hlavné, chcem sa kontaktovať so správcom ale na niekoľko mojich mailov na tri ich adresy mi bolo odpovedané, že správa nemohla byť doručená. Obraciam sa na vás či mi viete poradiť, na akú mailovú adresu ich mám kontaktovať. Chcem ich požiadať, či by mi jednorazove neobnovili údaje do Family Tree Bulder nezištne (stiahol som si ju a zaregistroval ), alebo či to neurobia za nejakú úplatu. Budem vďačný za každú radu. Obnoviť údaje v počítači sa nepodarilo ani firme ktorá takéto služby robí. Všetkým ktorí pomôžu vopred ďakujem.

Re: Strata Rodokmeňa

Napísané: 05 Jún 2019, 14:04
od používateľa duros
Neviem, či ste na FB, ale v skupine Genealogie CZ+SK som vložil Vašu otázku. Odpovede sú v tomto vlákne: https://m.facebook.com/groups/112181478 ... 7555825783

Re: Strata Rodokmeňa

Napísané: 06 Jún 2019, 09:33
od používateľa Dreisig
Ďakujem za pomoc, nemôžem ju využiť, nie som na FB a ani sa nemienim prihlásiť.

Re: Strata Rodokmeňa

Napísané: 06 Jún 2019, 10:59
od používateľa duros
Dreisig napísal: 06 Jún 2019, 09:33 Ďakujem za pomoc, nemôžem ju využiť, nie som na FB a ani sa nemienim prihlásiť.
OK, zhrniem to: väčšina Vám odporúča znovu si zaplatiť MH Premium, iné východisko asi nebude.

Re: Strata Rodokmeňa

Napísané: 06 Jún 2019, 14:30
od používateľa Dreisig
Ďakujem, tak som asi uvažoval aj ja. Neviem sa však preniesť cez to, že keď ich žiadam o pomoc cez maily z ktorých mi posielajú rôzne ponuky, tak sa mi to vracia ako že adresa neexistuje. Preto hľadám nejaký priamy kontakt ( mail ) kde by som si mohol s nimi vykonzultovať spôsob ako získať svoj rodokmeň späť a či to o čom hovoríme je jediné riešenie. Ešte raz vďaka.

Re: Strata Rodokmeňa

Napísané: 07 Jún 2019, 16:23
od používateľa harmi1930
Zjavne nepodporuju emaily a chcu sa len rozpravat, kedze na https://www.myheritage.sk/contact-myheritage maju len kontaktne cisla pre rozlicne jazyky. Je to bezna prax pre mnohe firmy, ze sa k nim domailovat neda, len volat, lebo pouzivaju (zverejneny) mail len jednosmerne.

Ale skuste este support@myheritage.com.

PH.