Find a Grave alebo Billion Graves?

Akékoľvek iné otázky, v ktorých potrebujete poradiť (nie priezviská, matriky, archívy, čítanie materiálov a pod. - na to sú zvlášť subfóra!).
Lacika
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03 Apr 2022, 11:21

Zdravím vás!

Chcel by som pomôcť s fotografovaním hrobov a pomníkov, aby ľudia, čo pátrajú po svojich predkoch vedeli nájsť hroby svojich predkov aj online. Preto by som vás chcel poprosiť o radu, ktorý projekt pre túto činnosť si vybrať, resp. s ktorým máte lepšie skúsenosti: Find a Grave alebo Billion Graves? Do ktorého projektu sa viacej oplatí prispievať aby záznamy boli dostupné pre čo najväčší okruh ľudí (t.j. či je prístup k záznamom spoplatnení alebo nie, resp. som si všimol , že napr. záznamy z Billion Graves sú integrované do vyhľadávacieho modulu Family Search čo by mohlo v budúcnosti predstavovať tiež pomoc pri hľadaní predkov atď. ...)

Ďakujem.
Používateľov profilový obrázok
duros
Administrátor
Administrátor
Príspevky: 4975
Dátum registrácie: 11 Sep 2012, 14:52
Predkovia z oblasti: Snopek, Varényi - farnosti Malá Hradná, Dubodiel, Bánovce nad Bebravou, Trenčín, Trenčianska Turná, Dubnica, Jacovce
Kontaktovať používateľa:

Lacika napísal: 03 Apr 2022, 11:48 Zdravím vás!

Chcel by som pomôcť s fotografovaním hrobov a pomníkov, aby ľudia, čo pátrajú po svojich predkoch vedeli nájsť hroby svojich predkov aj online. Preto by som vás chcel poprosiť o radu, ktorý projekt pre túto činnosť si vybrať, resp. s ktorým máte lepšie skúsenosti: Find a Grave alebo Billion Graves? Do ktorého projektu sa viacej oplatí prispievať aby záznamy boli dostupné pre čo najväčší okruh ľudí (t.j. či je prístup k záznamom spoplatnení alebo nie, resp. som si všimol , že napr. záznamy z Billion Graves sú integrované do vyhľadávacieho modulu Family Search čo by mohlo v budúcnosti predstavovať tiež pomoc pri hľadaní predkov atď. ...)

Ďakujem.