Strana 1 z 1

Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 16:44
od používateľa duros
Zdravím Vás, mám len ja problémy s načítaním čohokoľvek v slovenských matrikách u mormónov, alebo ste to postrehli aj ostatní? Od včera ma ide šľak trafiť - stránku musím niekoľkokrát obnovovať, kým sa ku nej dostanem. Nepomáha ani odstránenie dočasných súborov internetu. To je pokiaľ ide o prehliadač IE. Vo FF si ani neťuknem už niekoľko dní!
Ešte upresňujem, že chodím na tie stránky cez mobilný internet od Teľakomu (vysokorýchlostný), resp. z práce - pevné pripojenie káblom.

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 16:58
od používateľa patricius95
Dobrý deň, pán duros,
ja mám optický internet od Slovanetu a familysearch mi normálne funguje aj na google chrome aj na firefoxe. IE nepoužívam, spomaľuje to rýchlosť i výkon internetového pripojenia (aspoň podľa mňa, samozrejme)

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 17:25
od používateľa duros
Ved iste, preto pouzivam prednostne FF, ale ako vravim - tam ani tuk!!! Tam sa mi len nacita ta podkladova bezova farba a nic viac. V IE mi to ide aspon po patnasobnom refreshovani....ja uz som zufaly...

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 18:21
od používateľa patricius95
Občas sa to stáva aj mne a trvá to 1-2 dni, potom to zväčša zvykne prestať, každopádne držím palce, aby Vám to čím skôr fungovalo ;)

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 18:29
od používateľa Imrich
Juraj, pozorujem podobné problémy za posledné dva dni. Načítavanie obrázkov sa správa úplne náhodne. Buď sa to podarí štandardne, t.j. do 5 sek, (FF,100Mb/s)
alebo vôbec nie. Skôr to druhé. Je to strašne otravné.

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 22:11
od používateľa Vavrovic
U mňa to podobne nejde...ak sa nenačíta do 5 sekúnd, tak viem, že sa už nenačíta....tak obnovujem..a na taký 10. pokus sa to väčšinou podarí, a to som s tým ešte pred pár týždňami problém nemal. :)

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 04 Mar 2013, 23:20
od používateľa milestone
Ja mám T-com a problém s načítaním matrík na FS sa u mňa vyskytol ostatnú nedeľu v čase od 20:30 - 22:30 hod. Inak priemerne 1-krát týždenne, zvlášť po 21. hod..

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 05 Mar 2013, 06:31
od používateľa duros
Dakujem vsetkym za potvrdenie stavu. Len teraz, ked mormoni zrusili svoje forum, sa mozem ist stazovat akurat tak na lamparen...

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 06 Mar 2013, 08:08
od používateľa duros
Takze tu je odpoved zo supportu familysearch. Robia nejaku udrzbu a s tymi vypadkami este mame pocitat. Inak nechapem, ci som im pisal tak nezrozumitelne, ze mi radia pouzit alternativny prehliadac (napisal som, ze vo FF je to este horsie). To, ze si mam vymazat cache, som vedel aj bez nich, ale mozno niekomu to pomoze - mne pri tychto problemoch nie.
Tu je original odpovede:
Thank you for contacting FamilySearch regarding the problems you have encountered when visiting our site. We have been performing maintenance on the site which has caused some functionality issues for our patrons. We apologize for the inconvenience and ask for your patience until we are finished with our improvements/maintenance.

FamilySearch is back up but we still have work to do on the site to completely resolve the issues we encountered so you may still experience brief periods of functionality. Please bear with us and try browsing again. It may be necessary to try a different browser (Firefox or Chrome) as some patrons are experiencing issues using Internet Explorer 8 or 9. You may also want to try clearing your browser’s cache. You can find detailed instructions on clearing your cache on Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia: ... your_cache

Thank you for your assistance and patience. We wish you all the best in your research.

Sincerely,
FamilySearch Research Assistance
support@familysearch.org

Re: Technické problémy na familysearch?

Napísané: 06 Mar 2013, 11:47
od používateľa patricius95
Pán Duros, takúto odpoveď ste dostali, pretože oni tie odpovede len kopírujú, nestarajú sa o to, písať každému niečo nové...